Sider

onsdag den 12. marts 2014

Lejligheden i billeder #2

Ja lejligheden er det jo som sådan ikke, for denne gang gælder det fællesarealerne i den bygning, vi bor i.

Billeder af selve lejligheden findes her.

De fleste af billederne er taget i løbet af 2. halvår af 2013.

Sådan ser bygningen ud. Der er 2 af disse bygninger, der deler fællesarealerne. Hver bygning har 18 etager.

Elevatorerne på 18. sal

Begge bygninger har på 18. sal et fælles opholdsrum med spiseborde og sofaer til fri afbenyttelse.


Udsigten fra 18. sal, taget i sommers.

Også udsigt fra 18. sal.

Og her et kig ned til den udendørs pool, dog inden den var åbnet sidste sommer. Derfor endnu ingen solsenge :-) Den L-formede bygning indeholder toiletter, bad og en pool cafe.
 
Indendørs pool


Her med mig i :-)
 
Træningsrummet


Basketball bane og Hasan :-)

Grønt område og legeplads

Udendørs pool inden den blev åbnet. Derfor var den ikke fyldt op endnu.

Efter poolen blev åbnet. Det er desværre det eneste billede, jeg har, da jeg ikke brød mig om at tage åbenlyst billeder, når der også var andre mennesker dernede. Jeg må se, om jeg kan få taget et bedre billede, når poolen åbner igen denne sommer.

Det var så det :-) Nu har I fået set, hvor det er, vi bor. Stedet er jo fantastisk, så eneste minus er, at det er så langt fra centrum. Men til sommer tror jeg godt, jeg kan glemme den detalje, når jeg til gengæld kan ligge ved poolen hele dagen ;-)

2 kommentarer:

  1. Hej Julie. Sikke fint og lækkert i bor! Vi skal kun 2 dage til İstanbul og se mest muligt af de store seværdigheder. I hvilket omraade skal vi bo? Vi vil gerne bo centralt i forhold til seværdighederne. Beyoglu, Taksim, Fatih eller et andet sted? Haaber du kan hjælpe. Mvh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina,
      Umiddelbart synes jeg, det er hyggeligt at bo omkring Sultanahmet, hvis man kan finde et mindre hotel i de små kringlede gader. Ellers synes jeg Beyoglu er bedst, det er jo der, der sker mest hen ad aftenen. Men Taksim og Fatih er jo også centralt, så jeg synes alle stederne er ok i forhold til seværdighederne.
      Mvh. Julie

      Slet