Sider

torsdag den 27. marts 2014

Havudsigt!

Så er jeg kommet godt til Istanbul igen :-) Flyturen gik fint og der var ingen problemer ved paskontrollen. So far, so good. Her er et indlæg, jeg egentlig forberedte for nogle dage siden, men glemte at poste:

Som I kunne se på billederne fra vores lejlighed, så bor vi "kun" på 2. sal, selv om vores bygning har 18 etager, og der er skøn udsigt derfra, så snart man kommer bare et par etager op. Det skyldes, at jeg desværre ikke er så god til højder, og derfor valgte at leve uden udsigt, men til gengæld føle mig tryg, selv om jeg står tæt ved vores vinduer.

Men vi har altså lidt havudsigt! Der er bare mange dage, hvor himmel og hav har samme farve og så kan det være rigtig svært at få øje på vandet.

Men på Hasans fødselsdag var vejret selvfølgelig solrigt og klart, så fik jeg endelig taget et billede som bevis på, at vi altså har en smule havudsigt fra vores lejlighed :-)
Det er altså væsentlig nemmere at se, når man står ved vinduet i virkeligheden ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar