Sider

onsdag den 4. juni 2014

Til Danmark eller ej?

I går ved middagstid kom vi hjem til Istanbul efter 4 dage i Antalya. Det var med blandede følelser, at jeg vendte hjem. Nu er alle mine planer for maj nemlig overstået. Næste "stop" var meningen at skulle være Danmark. Min billet er til på søndag.

Men jeg har stadig ikke set skyggen af min opholdstilladelse og forventer egentlig heller ikke at gøre det i nærmeste fremtid. Selv om det er forventet, bliver man alligevel lidt trist, når dagen kommer nærmere, og det man forventede bliver en realitet. Også selv om jeg egentlig godt kunne bruge nogle flere dage i Istanbul til alle de ting, jeg ikke har nået i maj måned.

Jeg har hørt, at man kan få politiet til at udstede en seddel, så man må udrejse i 15 dage, men for det første skulle jeg havde været i Danmark i 20 dage og for det andet har jeg hørt om en, der har forsøgt at rejse med denne seddel, men fik at vide at den var ugyldig. Så jeg ved ikke rigtig om jeg tør stole på det.

Nu må vi se, hvad det ender med. Jeg skal nok holde jer opdaterede :-) I mellemtiden har jeg jo indlæg fra en hel måned, jeg kan underholde jer med, nu hvor det ikke blev til så meget blogging i maj.

Her et lille billede fra i sidste uge, hvor min kusine og jeg spiste "tøm køleskabet". Vi skulle jo gerne nå at spise op, inden hun tog hjem og Hasan og jeg rejste til Antalya. Det er nok en af de bedste omgange "tøm køleskabet" jeg nogensinde har spist ;-) Vi havde bl.a. oliven fra Hasans forældre og 4 slags lækker ost. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar