Sider

fredag den 30. maj 2014

Travlhed

Lige pt prøver jeg at nå meget mere end jeg egentlig kan. Derfor måtte jeg også op kl. 06.30 i dag for at nå at løbe, inden jeg skulle i gang med arbejdet. Jeg kan godt mærke, at jeg ryger ud af mine faste rammer, når jeg har gæster fra Danmark og her er det især bloggetiden, det går ud over. Hvilket jo egentlig er ærgerligt, da det også er når jeg har gæster, at der sker mest og derfor er mest spændende at kunne fortælle jer :-)

Normalt bruger jeg dagen efter mine gæster er taget hjem på at få klaret alle de praktiske ting og få blogget en helt masse, men den mulighed har jeg desværre ikke i dag, da det fra i aften bliver mig selv, der skal være gæst. Vi flyver nemlig til Antalya i aften for at deltage i et bryllup i morgen. Hasan har taget 1,5 ekstra fridag, så vi kommer først hjem tirsdag ved middagstid.

Jeg har masser af spændende at fortælle jer samt billeder at vise fra hele maj måned, men ind til videre må I vente lidt endnu :-)

Mht. opholdstilladelsen kan jeg fortælle, at der stadig ikke er noget nyt. Det er ellers meningen, at jeg skal flyve til Danmark d. 8. juni, men som det ser ud nu, bliver det ikke til noget. Hvilket jeg desværre også havde forventet med de tidligere erfaringer jeg har med det tyrkiske system. Nu håber jeg bare flyselskabet lader mig ombooke eller annullere min billet.

Rigtig god weekend :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar