Sider

søndag den 8. juni 2014

Status på opholdstilladelse

Ja, som forventet kom opholdstilladelsen aldrig, så i går aftes ringede Hasan og jeg til Turkish Airlines og annullerede min billet til i dag. Dette er anden gang jeg har været nødt til det, og begge gange er annulleringen gået rigtig nemt. Man skal betale 20 Euro for at annullere billetten, men så får man også det fulde betalte beløb retur plus de Miles & Smiles point, man har brugt.

Miles & Smiles er Turkish Airlines medlemspoint, og begge de gange jeg har måtte annullere en billet, har den selvfølgelig været købt på point. Det gør annulleringen lidt mere besværlig, fordi man ikke kan gøre det online, men de er rigtig flinke, når man ringer derind.

Næste uge skal bruges på at ringe/maile lidt rundt for at undersøge, om der er noget som helst jeg kan gøre, så jeg kan komme til Danmark hurtigst muligt, men ellers er der ikke andet at gøre end fortsat bare at vente.

Heldigvis har Hasan og jeg haft (og har stadig) en rigtig hyggelig weekend til trods for, at jeg måtte annullere billetten. Vi har bare været hjemme og slappet af. Fået gjort rent i hele lejligheden og været ude og gå en lille tur i solen. Lige hvad vi trængte til efter en hektisk måned!
Vi bor tæt på en lille planteskole, som vi lige kiggede forbi på vores gåtur i dag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar