Sider

tirsdag den 24. juni 2014

En lille hilsen fra Danmark

Som I ved, er jeg i Danmark lige nu, og jeg nåede at deltage i min fars 60 års fødselsdag, hvilket var rigtig dejligt.

Desværre er jeg også blevet syg. Jeg ved ikke lige, om min krop ikke kan vænne sig til de danske temperaturer eller hvad det er der sker. I hvert fald har jeg ikke været på toppen siden mandag i sidste uge.

Nu er jeg kommet på penicillin, selv om mit infektionstal ikke var særlig højt, så må vi se om det hjælper, for jeg havde da egentlig forstillet mig, at min ferie i Danmark skulle bruges på andet end at ligge i sengen :-/

Hasan var her på forlænget weekend frem til i går. Det var rigtig dejligt at have ham hos mig igen, men også super frustrerende at vi ikke kunne tage nogen steder hen, fordi jeg er syg. Hurra for masser af fodbold i fjernsynet, så han ikke kedede sig alt for meget ;-)

Senere i dag vil jeg poste et af de indlæg, I har til gode fra maj måned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar