Sider

søndag den 8. juni 2014

Eataly

Jeg har brugt dagen i dag på at rydde op i alle mine billeder og tro mig, der er MANGE. Pyh.. Jeg faldt også over nogle billeder, jeg helt havde glemt, jeg havde taget til bloggen. De er fra d. 27. april, hvor Hasan og jeg var i Eataly for at handle og spise pizza.

Eataly er en sammentrækning af Eat og Italy, og det er en kombineret butik/restaurant, der ligger i shoppingcenteret Zorlu Center på den europæiske side af Istanbul. Både Hasan og jeg er glade for italiensk mad, så vi besøger stedet med jævne mellemrum, som regel dog kun for at købe lækre råvarer med hjem.

Denne dag valgte vi dog at dele en lækker pizza og 2 glas vin. Pizzaen var virkelig lækker og vi var også rigtig godt tilfredse med de to vine.


Jeg ved ikke lige, hvad der sker for spøgelsestjeneren :-)

Vi valgte en pizza uden kød, men kun med lækre grøntsager. Det var faktisk overraskende godt.

Og 1, 2, 3, så var den mad væk!

Hvis jeg skulle have nogen læsere, der også bor i Istanbul, så kan det altså virkelig anbefales at tage til Eataly. Dog er restauranten-delen ikke hyggelig og intim, som det ellers tit er på italienske restauranter. Bordene står nemlig fordelt ud i selve butikken, og der er plads til rigtig mange, så der er lidt kantine-stemning over det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar