Sider

mandag den 21. april 2014

Update på opholdstilladelse

I dag var dagen, hvor jeg endnu engang skulle forsøge mig med min opholdstilladelse. Jeg havde fået at vide, hvilke papirer og dokumenter jeg skulle medbringe, så det gjorde jeg selvfølgelig. Desværre viste det sig da vi kom frem til politistationen, at reglerne var blevet lavet om i mellemtiden, så nu skulle jeg bruge flere dokumenter end først oplyst og flere penge, samtidig med at det ene af de papirer, jeg havde brugt penge på at få fat i, ikke kunne bruges længere, da reglerne var ændret. SÅ typisk Tyrkiet altså!! Suk :-(

Så nu skal vi have fat i de ekstra papirer inden en uge og så tilbage på politistationen.

Det skal åbenbart bare ikke være nemt det her :-( Krydser I lige fingre derhjemme, så jeg snart kan få styr på den opholdstilladelse?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar