Sider

lørdag den 19. oktober 2013

Fødselsdagskage, blomster, gaver og 3 års dag

Jeg har fødselsdag i starten af oktober, men da dagene både op til og efterfølgende var præget at sygdom, fik jeg ikke lige lagt disse billeder på bloggen eller skrevet noget om dagen.

Hasan havde sørget for levering af blomster om eftermiddagen, mens jeg lå hjemme på sofaen og så TV-serier, og da han kom hjem fra arbejde havde han en lækker kage med og nogle skønne lammekøds-spyd som vi fik til aftensmad med en bulgur/tomat/løg blanding :-)



Maden fik jeg desværre ikke fotograferet, med den smagte godt :-) Kagen lige så, så trods sygdom var det en god dag!

Fødselsdagsgaven var en bordeaux jakke fra Vero Moda (ja de findes også hernede ;-) ) som jeg har gået og sukket over i et stykke tid :-) Virkelig lækkert!

To dage efter min fødselsdag fejrede vi 3 års dag. Tænk at der allerede er gået så mange år!
Vi var ude og spise på en café, hvor vi var de eneste gæster. Man skulle næsten tro, at Hasan havde lejet lokalerne kun for os ;-) Normalt er caféen velbesøgt, men den ligger i et område med kontor-bygninger, så der kommer flest midt på dagen. Maden var virkelig lækker, så det var lige før vi kunne trille hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar