Sider

lørdag den 31. januar 2015

6 mdr. senere...

...og jeg er nu tilbage i Istanbul. Hold nu op, det føles mærkeligt. Der er sket meget, siden jeg forlod lejligheden i sommers. Alligevel føles det dejlig velkendt at være her.

Jeg startede ud i går aftes med at åbne alle skabene og danne mig et hurtigt overblik over, hvad der var i dem. Jeg har nemlig ikke haft nogen somhelst anelse om, hvor mange af mine ting, der stadig var dernede. Og jeg har faktisk mere end forventet, så nu skal vi ud og lede efter en ny kuffert til mig, så jeg kan tage nogle af mine ting med hjem på mandag. Heldigvis rejse jeg herned uden check ind bagage, så jeg kan nemt have en ekstra kuffert med retur uden at betale ekstra.

Derudover har jeg planer om lidt ekstra shopping i løbet af dagen. Jeg mangler bl.a. lidt tøj, og så skal vi på Starbucks. Godt nok er der kommet Starbucks i Danmark nu, men det er så dyrt, at jeg foretrækker at vente, til jeg er i Tyrkiet.

Det er lunt hernede. 10-15 grader. Til gengæld er det overskyet og det stormer en del. Så det er nok meget fornuftigt, at vi finder et shoppingcenter at tilbringe dagen i :-)

Vores nabobygning er ved at blive bygget om til restaurant. Så til foråret, kommer der til at sidde folk nærmest uden for vores vindue, da de har bygget en ekstra etage og en tagterasse. Vi kan heller ikke se vandet længere! Ikke videre fedt for os, så nu er jeg alligevel glad for, at Hasan flytter ud af lejligheden, så snart han får opholdstilladelse i Danmark.

Vores nye "udsigt", hvor der forment kommer til at stå borde både ud og inde, dvs. nærmest lige foran vores vinduer:


Vores gamle udsigt:


Hav en dejlig weekend :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar