Sider

lørdag den 7. marts 2015

Status på familiesammenføring

Jeg har stadig så mange ting, jeg gerne ville skrive og fortælle om herinde, men de der nakkespændinger, jeg skrev om i starten af året driller stadig, og derfor prøver jeg at undgå computeren, når jeg ikke er på arbejde.
Men status er, at vi stadig venter. Jeg havde forventet at skulle vente længe, men ikke så længe uden nogen som helst deadline fra Udlændingestyrelsens side.
Det sidste jeg har hørt fra dem er et brev fra d. 6. januar, der bekræfter modtagelse og med information om, at vi inden for 6-7 uger får et nyt brev, hvori en dato for deres deadline vil fremgå. Dette brev er endnu ikke modtaget, og nu er der gået 2 mdr.!
Jeg havde troet, at jeg med tiden ville vænne mig til at være alene og have mit liv her i Danmark. Det har vi jo gjort før! Og det gik da også ok de første par måneder. Men nu kan jeg snart ikke mere :-( Jeg føler for længst, at jeg har nået min mentale grænse for, hvad jeg kan klare, og alligevel vågner jeg op alene hver morgen og er nødt til at finde fornyet styrke for at komme igennem dagen.
Jeg håber sådan, vi får et svar inden d. 16. marts, hvor det er 3 mdr. siden, vi indleverede ansøgningen, og dermed den dato, hvorinden vi burde have svar ifølge Udlændingestyrelsens egne sagsbehandlingstider, men helt ærligt så tror jeg, vi kommer til at vente længere :-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar