Sider

fredag den 13. marts 2015

Status #2

Først vil jeg sige, at jeg har besluttet at lukke bloggen (eller i hvert fald stoppe med at opdatere den). Jeg har ikke tiden, og det er bedre at lukke den, frem for at jeg opdaterer en gang i mellem med nogle indlæg, der efterhånden er ved at være 1 år gamle, fordi jeg er så langt bagud med opdateringerne.

Dog vil jeg gerne lige skrive, når der er nyt i vores familiesammenføringssag, så de, der gerne vil følge med, ved hvordan det går. Jeg har også stadig planer om et par indlæg ang. selve FS processen, som andre måske kan drage nytte af.

Men de personlige indlæg med billeder og historier fra Tyrkiet, bliver ikke til noget. Det tager alligevel en del tid at redigere, og de fleste af jer, kender mig jo privat, og kan dermed følge med på Facebook, som jeg i stedet vil blive bedre til at få opdateret.

Så til en god nyhed :-) I går fik jeg endelig besked om, at Hasan pt opfylder kravene til familiesammenføring :-) Virkelig dejligt! Det var klart den største forhindring, vi skulle over, men der er stadig lang vej endnu. -Realistisk set er Hasan ikke i Danmark før tidligst engang i maj.

Men lige nu er vi bare glade for at første del er overstået, og så håber vi, der snart kommer styr på resten. Jeg skal i banken i næste uge. Næste del er nemlig den økonomiske sikkerhedsstillelse.

Hav en dejlig weekend :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar