Sider

søndag den 19. januar 2014

Visum til Hasan

En lille update herfra, mens jeg stadig befinder mig i Danmark.

Hasan har nemlig fået visum til Danmark, så han nu har fri rejse i et år, så længe han ikke overskrider de 90 dage pr. halvår. Men han kan rejse ind og ud af landet som han ønsker frem til d. 17. januar 2015 :-D

Så på torsdag lander han i Danmark for første gang i 1,5 år! Jeg glæder mig virkelig meget :-) Ikke bare til at se ham igen, men også til at have ham i Danmark igen.

Han skal blive weekenden over, så lige nu overvejer jeg kraftigt at rejse med ham tilbage til Tyrkiet på søndag, da jeg er mere tryg ved at rejse, når jeg har ham med, hvis der skulle være problemer ved paskontrollen i Tyrkiet.

Vi er kommet frem til, at jeg burde have ret til at rejse ind i landet, men man kan jo aldrig helt vide ;-) Men jeg vil virkelig gerne snart ned til min lejlighed igen. Samtidig med det kommer Hasans forældre på besøg i slutningen af januar, så der vil jeg jo også rigtig gerne være hjemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar